Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_557610} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Gedigent. Du har fått med utrolig mange detaljer her. Jeg er imponert.
: ) Solvår
Lars Ivarson F.
utsøkt av verdskjend mosaikk..toppers
Per Ove H.
Takker for hyggelige tilbakemeldinger.
Mvh
POH
Lars-Anders M.
Helt topp kvalite. Strålende bra.
mvh
LAM
Per Ove H.
Takk, LAM!
Mvh
POH
Tone A.
Her har du verkeleg fått med mange detaljar frå den vakre kyrkja.Litt irriterande med armen i venstresida, men på ein slik stad er det ikkje lett å fotografera uforstyrra.Ein fotograf er jo i aksjon framfor alteret som jo er avstengd. Med ISO 2000 er det imponerande lite med støy og med blendar 4 er det skarpe detaljar.
Flott komponert med bogane som gjentek seg bakover. Vakker er jo veggen og taket med sine gulltonar og malerier. Maria er der framme ganske så opplyst.Du har også fått med skriftestolen i høgresida. Flott utnytting av lys, linjer og fine fargar. Einaste pirket på min skjerm er at at bildet er ørlite for mykje oppskarpa samanlikna med det forrige bildet.
Kjempebra jobba med denne vakre kyrkja.
Helsing Tone
Per Ove H.
Takk for verkeleg god kommentar! Det er akkurat som du er inne på at slike stader blir det ofte kompromiss på fleire felt. Armen har irritert meg også, men den fekk vere i fred for at ikke balanse og symmetri skulle lide for mykje. Det er to ting du mnemner som kan ha samanheng. Du skriv "veggen og taket med sine gulltonar og malerier" - det du ser er ikkje maleri, men mosaikk. Mosaikk reflekterer lyset annleis en maleri og når du skriv at bildet verkar litt i overkant oppskarpa, kan det kanskje vere ein samanheng her? Dette er ein teori fra mi sida og det kan sjølvsagt ver rom for ulike syn på kva som er høveleg oppskarping.
Mvh
POH
Tone A.
Hei igjen
Eg blei berre så fasinert av alle detaljane i kyrkja og synes at du har eksponert ypperleg her.
Historien til Monreale kyrkja stod under forrige bilde, så den kunne ha vore med her også. Og med all mosaikken med si glatte og blanke overflate blir vel lyset reflektet mykje betre, enn om det var maleri som eg skreiv.
Gulltonane blir også reflektert på golvet.Det var berre pirk når det galdt oppskarpinga, pga at eg ser ingen synlege konturlinjer. Bildet er berre ørlite hardt i uttrykket.Oppskarping synes eg sjølv varierar frå bilde til bilde.
Her har du fått mange og vakre detaljar i denne praktfulle kyrkja.
:) Tone
Per Ove H.
Takk igjen for at du gjev så gode forklarande kommentarar. Når det gjeld oppskarping så skjønar eg no betre og er samd i at dette bildet har eit litt hardt uttrykk. Eg er også samd i at eg kunne ha kosta på meg å ha tekst også til dette bildet fra den same kyrkja. Elles til din forrige kommentar - var ikkje klar over at det var skriftestolen ein såg litt av i høgre kant!
Mvh
POH
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
: ) Solvår
Mvh
POH
mvh
LAM
Mvh
POH
Flott komponert med bogane som gjentek seg bakover. Vakker er jo veggen og taket med sine gulltonar og malerier. Maria er der framme ganske så opplyst.Du har også fått med skriftestolen i høgresida. Flott utnytting av lys, linjer og fine fargar. Einaste pirket på min skjerm er at at bildet er ørlite for mykje oppskarpa samanlikna med det forrige bildet.
Kjempebra jobba med denne vakre kyrkja.
Helsing Tone
Mvh
POH
Eg blei berre så fasinert av alle detaljane i kyrkja og synes at du har eksponert ypperleg her.
Historien til Monreale kyrkja stod under forrige bilde, så den kunne ha vore med her også. Og med all mosaikken med si glatte og blanke overflate blir vel lyset reflektet mykje betre, enn om det var maleri som eg skreiv.
Gulltonane blir også reflektert på golvet.Det var berre pirk når det galdt oppskarpinga, pga at eg ser ingen synlege konturlinjer. Bildet er berre ørlite hardt i uttrykket.Oppskarping synes eg sjølv varierar frå bilde til bilde.
Her har du fått mange og vakre detaljar i denne praktfulle kyrkja.
:) Tone
Mvh
POH